Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Czytaj treść strony: Alt + 3
  • Mapa Witryny: Alt + 4
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
  • Informacje ogólne

Informacje o zatrudnianiu cudzoziemców spoza UE i EOG

Od dnia 1 stycznia 2018 r. obowiązują nowe zasady zatrudniania cudzoziemców. Więcej informacji i dokumenty do pobrania:

KLIKNIJ TUTAJ


Opłaty:
30 zł  – w przypadku złożenia oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
30 zł – w przypadku ubiegania się o zezwolenie na pracę sezonową lub o przedłużenie zezwolenia na pracę sezonową

Opłatę należy uiścić, nie wcześniej niż 5 dni przed złożeniem oświadczenia/wniosku o wydanie zezwolenia, na rachunek:  


Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
ul. Tadeusza Kościuszki 141
37-600 Lubaczów
96 9101 0003 2001 0006 1782 0001

 

Wpłat można dokonywać łącznie w związku z wieloma oświadczeniami, zezwoleniami na pracę sezonową lub przedłużeniami zezwolenia na pracę sezonową podając w tytule przelewu dane wszystkich cudzoziemców.

Dowód wpłaty winien zawierać następujące dane:
•    nazwę podmiotu dokonującego wpłaty (pełna nazwa/imię i nazwisko oraz adres siedziby/miejsca zamieszkania pracodawcy);
•    przedmiot/tytuł dokonanej wpłaty (złożenie oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi lub wydanie zezwolenia bądź przedłużenia zezwolenia na wykonywanie pracy)
•    dane cudzoziemca (podanie pełnego imienia i nazwiska cudzoziemca)

Dokumenty do pobrania:

 

W razie pytań prosimy o kontakt:

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon Adres e-mail
 Lucyna Hypiak  Pośrednik pracy  16 632 13 86 wewn. 270
       
Utworzono: 2012-08-02 09:23 | Redagował: Anna Ryba 2018-11-09 12:31 Odwiedziny: 3704 Drukuj Zapisz jako pdf Strona główna
  • 0Qk2hIhpTxASSg6swhPRjUgDBgc38dQsUwHqS7_ht-55n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • 8U3iPjjLksWx7Mp1iF5GXdXt8Dn5TRxHRMlCoLgVcM15n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • uhIxZWSsguU04ttOpwHLpgESj7fvRCFS8BuImqtoPEh5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • aVzQpTqVovJnCooOr_q_2qKINwXLb1PYT1mhQO9VCb95n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • LsxQs7-wNhxJsICrkrv9O9jKxiCGh1OvahYKyhUzMAd5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • mw-81qmPPSSSXKyc6kJnK8g3u_vG4Ay5Gi5VR_hvDDB5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • D7HpLUYsCEcTmLyMXSU2IrQraTiV5NObSc0sfr_yTsh5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • -Fgx_rx6hFtRI9RMegh0VrK3406TJrg-iUUf3pYVa-t5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • 9BbnZD4s19tIUcmldTZwRH9UZz6B1R_yAkrjd3ue6Ip5n6OkOCZ4ZDmSuP4kh9-57B5Z2ARQW3rf7iyAxeO9ZOkMgjsoe8ziVQ_gPyVsopXjRkPKi3730XghvhA-ZEOu

  • z_Q0X_dg-ZnMLlWVloiXhJnpwBOwxaccYK-P5Aev3IANZRbagv0ftiCrwKuISlFkO8Y9bk8qfMj7uMLIoPSJsLRjHbOb3_71x7sQf-ZpOqB7-SIWPS2eQ48FoTdPD4Hb

Projektowanie stron: IntraCOM.pl